בניית אתר תדמית – כל מה שאתם צריכים לדעת!

כמה חשוב בניית אתר תדמית לעסק:

אם אתם עדיין לא מבינים כמה חשוב לבנות אתר תדמית לעסק שלכם, הגעתם למקום הנכון אז תמשיכו לקרוא. במאמר הבא תקבלו את כל המידע שתצטרכו לדעת על בניית אתר תדמית לעסק שלכם. בואו נתחיל בסיבה הראשונה.

הצגה מסודרת ומקצועית של העסק

אם לקוח פוטנציאלי מתעניין בשירות שלכם ורוצה להבין תאכלס מה אתם עושים ואיך אתם יכולים להועיל לו, אתר תדמית ייתן לו את ההסבר הזה בצורה הכי טובה. תחשבו על זה – אין הסחות דעת, ואתם קובעים מה יופיע בכל מקום באתר ובדיוק איזה מידע הלקוח ייקבל עליכם. עדיף מאשר לשלוח אותו להסתובב ברשתות בין עשרות אם לא מאות פוסטים כללים שנועדו לפרסום ולא ממוקדים למידע שבעל העסק מחפש באותו הרגע.

חיזוק אמון בעסק

בניית אתר תדמית לעסק דורשת השקעה והכוונה נכונה, ולא קצת עבודה (משתלמת)! וברגע שבעל עסק עושה את הצעד הזה ויש לו את טביעת הרגל שלו ברשתות זה מחזק את התדמית שלו בעיניי הלקוחות. לקוח פוטנציאלי רוצה לראות שהחברה שהוא הולך לצרוך את שירותיה אמינה וכאן כדי להישאר, ושגם הייתה כאן הרבה זמן לפניו ולא נפתחה אתמול ותיסגר מחר. דבר שנותן לכם גם ייתרון על המתחרים שלכם!

חשיפה 24/7

במידה ובחרתם לבנות אתר תדמית בצורה נכונה ומותאמת לקידום אורגני – הוא פשוט עובד בשבילכם כל הזמן. גם אם מבקר הגיע לאתר שלכם אחרי שעות הפעילות ואפילו ב2 בלילה. תמיד יהיה לו מענה דרך המידע באתר שלכם והשארת פרטים, ותאמינו לי אין כיף מלקום בבוקר ולראות שנכנסו לך לידים חדשים בזמן שישנת.

הסבר בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית למה חשוב לבנות אתר? מה הוא צריך לכלול? מתי כדאי לבנות אתר? עלויות לבניית אתר תדמית

מהם 7 המרכיבים החשובים שיהיו באתר התדמיתי שלכם?

עיצוב ייחודי

אתם רוצים לבלוט מעל המתחרים שלכם, ואם אתם נראים בדיוק כמוהם – למה שמחר הלקוח הפוטנציאלי שביקר באתר שלכם לא פשוט יזמין מהמתחרים שלכם? ועוד אחרי שאתם גרמתם לו לרצות את השירות. הוא פשוט התבלבל! אז חשוב לא לבנות מתבנית גנרית ובאמת לנסות להבליט את הייחוד של העסק שלכם. אנחנו בונים אתרים בעיצוב אישי ללא תבניות כדי לשמור על בידול מהמתחרים.

מבנה אתר תדמית פשוט וניווט קל

צריך שתיהיה אופציה להגיע לכל מקום באתר שלכם תוך מקסימום 2-3 לחיצות, מעבר לזה האתר מסובך מידי שעלול לגרום ללקוח להסתבך ולנטוש את האתר טרם הגיע למידע הרצוי.

מידע חשוב על העסק בצורה מסודרת

קשור למבנה האתר – שירותים/מוצרים, אודות, תנאי שימוש וכו׳ להציג בצורה נגישה ואסטטית. תתפלאו כמה אתרים ראיתי שלא חשבו לשים עמוד אודות.. והלקוח מגיע לאתר ולא מבין מי עומד מאחוריו זה מחשיד וגורם לנטישה.

קישורים לרשתות החברתיות

חשוב ליצור חיבור בין כל הפלטפורמות וחשוב שהן כולן גם יפנו בחזרה אל האתר, כך שלא משנה איפה נעלה תוכן העוקבים ישארו מעודכנים.

טפסי יצירת קשר

כן נכון, לשים מספר טלפון כהנעה לפעולה זאת אופציה לא רעה בכלל ובשירותים מסויימים הכרחית, אבל לפעמים אנחנו לא זמינים, או שהלקוח הפוטנציאלי הגיע אליכם ב2 בלילה ובכלל רוצה את השירות מחר. אז למה לא לעשות לו חיים קלים ולתת לו פשוט להשאיר פרטים? ואתם אלה שתצטרכו לחזור אליו במקום לקוות שישמור את המספר שלכם?

אופטימיזציה למנועי חיפוש

חשוב חשוב חשוב! בניית האתר מותאם לקריאה על ידי מנועי החיפוש. סידור ושימוש בכותרות, מילות מפתח. כמובן לדאוג גם למהירות אתר מתאימה בכדי למנוע נטישה של מבקרים שמנסים להיכנס לאתר שלכם.

אבטחה ורספנסיביות

לדאוג לסימן המנעול בצד הכתובת שלכם בכדי לתת למבקרים להבין שהעסק הוא אמין ומקורי. כמובן לדאוג לרספונסיביות בין כל המכשירים (מסך מחשב, טאבלט ונייד), אתר לא רספונסיבי גם יורד בדירוג בגוגל וגם בלתי ניתן לגלישה והבנה במכשירים שונים. פוגע מאוד בחווית משתמש בלי קשר לקידום האורגני בגוגל!

מחירי אתרי תדמית

יצא לי לראות הרבה בעלי עסקים תוההים למה מקבלים הצעות עם סקאלה רחבה מ2,000ש״ח עד 15אלף ש״ח לפעמים. ולצערי זה נובע מהעובדה שהמחשבה על אתר היא כעל מוצר אחד. אתר זאת פלטפורמה בעלת אין ספור אפשרויות. אם נקביל את זה לחיים שלנו תחשבו על עגלה, עגלה זאת אותה עגלה, אז למה הקניות שלכם יצאו 600 ש״ח ולמי שלפניכם בתור יצא 200 ש״ח? בגלל שהתכולה שלה לא תואמת לשלכם. וכך בעצם עם אתרים, ולרוב זאת הסיבה העיקרית לטווח גדול בין 5-20אלף ש״ח כשמדובר על אתרי תדמית (אתר חנות / אתר קטלוג / בלוג זה כבר עניין שונה) והסיבה שאתם קיבלתם הצעות מחיר בטווחים גדולים היא מכוון שכלל הנראה מה שתקבלו בכל החבילה הוא שונה ולכן יש לבדוק לעומק מה מקבלים.

דוגמאות לשירותים שמשפיעים על מחיר האתר

  • בניית אתר מותאם לקידום אורגני בגוגל.
  • עיצוב אתר מותאם אישית (ולא מתבנית).
  • תוספים לעיצוב בנייה ואופטימיזציה לאתר.
  • התאמה לנגישות.
  • הדרכה עבודה על האתר לאחר הבנייה.
  • פונטים ייחודיים.
  • מוקאפים לאתר.
  • רספונסיביות.
  • אוטומציות ואינטגרציות לכלים חיצוניים.

סיבה נוספת היא כמובן מקצועיות בונה האתרים, סביר לחלוטין שבונה אתרים בתחילת הדרך ירצה לבנות תיק עבודות ולקחת מחירים כמו 2,000-3,000 לאתר תדמית כדי להתקדם ולהגיע למינימום המקובל בשוק שהוא בדרך כלל באיזור ה5אלף ש״ח.

בשורה התחתונה, אין לי מחיר לכתוב לכם שזה המחיר לאתר תדמית כי הכל תלוי בצרכים שלכם כבעלי עסקים והמקום שלכם כרגע בעסק.

אני כן ממליצה לא לרוץ לבנות אתר בזול בתחילת הדרך ואולי להשקיע במקומות אחרים – ואחרי שהעסק מתחיל להתייצב ללכת לבנות אתר תדמית בצורה נכונה ומקצועית. כי לעיתים בניית אתר בזול עלולה להיות פשוט מיותרת, אין תקציב לקידום ופרסום אז גם לא תקבלו כניסות לאתר ולידים. וגם ברגע שתתייצבו תאלצו לעשות מתיחת פנים משמעותית לאתר בכדי להתאים אותו לקידום הרצוי.

אז לאיזה מחיר כן לצפות?

אני מניחה שהטווח הצפוי לאתר בעל תדמית קטן בעל 5 דפים לפני כניסה לקידום אורגני יתחיל בעלות של 5,000 ש״ח ויעלה בהתאם לתוספות שרשמתי.

מעוניינים בבניית אתר תדמית מקצועי שיענה על הצרכים שלכם? צפו בתיק העבודות שלנו >>>

בניית אתר תדמית לעסק

מאמרים בנושא עיצוב ובניית אתרים

It's your time
to POPUP